duminică, 12 septembrie 2010

Dezobisnuinta



Nu trebuie să mă dezobişnuiesc cu o nouă situaţie,cu noua ta persoana,cu noul”noi”.Trebuie doar să mă dezobişnuiesc de tot ce am insemnat noi odată,împreună.

Să mă dezobişnuiesc de tine…

La început vei zice că nu e posibil,că nu ai să gaseşti puterea necesară să treci peste,să mergi mai departe.Dar tot timpul te obligă să uiţi ,să te detaşezi,să te îndepărtezi.Şi fără să vrei ajungi să nu mai simţi nevoia să fie el/ea…primul /prima pe care vrei să-i suni cand ai nevoie,să le zici ce te bucură,ce te întristează,să fie ei esenţiali în tot ce faci.Nu mai eşti dependent/ă de el/ea.Înveţi să trăieşti şi fără ochii lor.Şi te ajută să treci mai departe şi indiferenţa lor,pentru că lor déjà nu le mai pasă.

Trebuie doar să ştim să căutăm alte persoane,dornice să “ne obişnuim împreună sufletele”.



Amy Winehouse - Love Is A Losing Game

Taxi-Dragostea ca o pereche de pantofi

Niciun comentariu:

duminică, 12 septembrie 2010

Dezobisnuinta



Nu trebuie să mă dezobişnuiesc cu o nouă situaţie,cu noua ta persoana,cu noul”noi”.Trebuie doar să mă dezobişnuiesc de tot ce am insemnat noi odată,împreună.

Să mă dezobişnuiesc de tine…

La început vei zice că nu e posibil,că nu ai să gaseşti puterea necesară să treci peste,să mergi mai departe.Dar tot timpul te obligă să uiţi ,să te detaşezi,să te îndepărtezi.Şi fără să vrei ajungi să nu mai simţi nevoia să fie el/ea…primul /prima pe care vrei să-i suni cand ai nevoie,să le zici ce te bucură,ce te întristează,să fie ei esenţiali în tot ce faci.Nu mai eşti dependent/ă de el/ea.Înveţi să trăieşti şi fără ochii lor.Şi te ajută să treci mai departe şi indiferenţa lor,pentru că lor déjà nu le mai pasă.

Trebuie doar să ştim să căutăm alte persoane,dornice să “ne obişnuim împreună sufletele”.



Amy Winehouse - Love Is A Losing Game

Taxi-Dragostea ca o pereche de pantofi

Niciun comentariu: